Terugnemen kan enkel bij de FNAC als je kasticket spaart; maar ik koop lliever bij mijn plaatselijke winkel dan overleeft die man hopelijk en hij neemt niet terug. Ik hou de dubbels en geef ze dan cadeau of hou ze tegen ik kleinkinderen heb,...
nieuwe yoko tsuno!!!
Terugnemen kan enkel bij de FNAC als je kasticket spaart; maar ik koop lliever bij mijn plaatselijke winkel dan overleeft die man hopelijk en hij neemt niet terug. Ik hou de dubbels en geef ze dan cadeau of hou ze tegen ik kleinkinderen heb,...
Dat kan ook. Ik probeer dat dan ook, als ik iets dubbel heb, maar is me tot nu toe nooit gelukt.
ach wij belgen doen dit niet, wij balen maar houden het dubbel om het misschien later wel weer kwijt te raken.
Tja, dan moet je terug. Kijken of je hem kan ruilen. Ik heb het ook eens gehad met één van de reizen val Alex. Had ik dat Grienland nummer nu wel, of nietl. Wel dus
Dat is inderdaad balen, kom ik ook dikwijls tegen, wat ik hier allemaal dubbel heb, dat heeft geen naam meer.
ben naar de "striep" geweest en de nieuwe yoko gekocht en ook de tristan, maar dacht dat ik er één ervan nog niet gehad en MILJAAAAARRRRR ik had hem wel al!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dus dubbel!!!!
Ja Yoko Tsuno, dat was een speciaalke tussen de Jommeke's en de Kuifjes die we thuis hadden: plots iets exotisch tussen al dat Vlaams gedoe...
eindelijk, dit is één van mijn topverzamelingen.