17284 keer bekeken

stripbeurs maasmechelen

• maandag 24 mei 2010 @ 20:17
    reactie op (#6) Calamandja

mooi!! dat kan dan niet meer missen; groet fdv

• donderdag 13 mei 2010 @ 19:38
    reactie op (#5) fadeverslaving

Allez kom aan niet gevonden, hier een foto van de voorkant, waar ikzelf sta te pronken. Alle gekheid op een stokje, we spreken van Stripboekhandel Bul Super, Breestraat 18-22,  2611 RG Delft  (http://www.bulsuper.nl/)

delftCalaPeter.jpg

• donderdag 13 mei 2010 @ 16:40
    reactie op (#3) Marjoke

Nou zeg... ik bij die paleizen naar 't Delftse stripwinkelpaleis gezocht maar helaas dat paleis stond er niet bij. Leuke site overigens.

Waar ligt dat delftse paleisje dan? Ik kom uit zuid-limburg maar als ik dan eens in Delft ben dan moet ik er uiteraard naar toe.

• zaterdag 24 april 2010 @ 22:48
    reactie op (#3) Marjoke

Als ik braaf ben? Pas maar op, daag me niet uit.. Nu en dan laat ik wel een interessante strip liggen, bevreesd dat ik ben voor dubbele aankopen. wanorde in de kast leidt tot wanorde in de geest...

• woensdag 21 april 2010 @ 09:21
    reactie op (#2) Calamandja

In Delft zit een leuke (goede) stripboeken handel. Als je braaf bent, zal ik je deze wel laten zien ;-)))

Klik hier om naar de website te gaan
  • vrijdag 16 april 2010 @ 14:23

Ah je laat de suskes en wiskes links liggen en de jommekes en de nero's, hum, dat wordt bedenkelijk, het eenvoudige is niet meer goed genoeg... ja, dat heet oud worden... maar het komt terug, binnen een twintigtal jaren zal je terugdenken aan je jonge tijd en die oude sus en wis weer eens vastpakken zoals ik met mijn kuifjes deed. Nee dat heet niet oud worden, maar dat heet nieuwsgierig op zoek gaan naar nieuwe ontdekkingen...

Ik ga nooit naar beurzen, buiten de boekenbeurs, ik ga wel naar rommelmarkten om iets goedkoops op de kop te tikken, anders ga ik regelmatig naar "De Striep" in Brugge om te zien wat nieus is en of er geen zaakjes zijn (je kan je trouwens op hun nieuwsbrief abonneren).

• donderdag 15 april 2010 @ 21:24

Afgelopen weekend op de stripbeurs binnengelopen; leuk! Voor 2 euro binnen, een leuke zak met allerlei leuke dingetjes en daarna zoeken maar in die grote stapels; tot slot met een 8 tal leuke boekjes -voor een redelijke prijs- weer naar huis vertrokken; Baudoin's en Kamagurka's. Beperking blijft toch gewenst (voor mijn beurs).

Welke beurzen zijn aan te raden? De nero's, suskes en wiskes e.d. lees ik schijnbaart niet meer zo. Ben ik nu volwassen aan 't worden?

Gr.